Sunday, February 20, 2011

Harapan ku hancus....


Kenapa tjuk aku mcm 2?

Sbb, angan2 aku nak kuar ngan kwn2 aku x jd... huhuhu...

sedih gler...

mcm mana blh jd mcm 2?

1. syud (org yg mencdngkan) bpk dia x kce kuar umah

2. ayien bpk dia x ada

3. ekin plak tetiba demam... demam apa aku x tau... mengikut ckp dia, dia demam rindu.. 2 lah, byk naw laki...

4. aku? aku lak x ada transport... mak bpk aku ada hal...

huhuhu... sedihnya... bak kata ayien, x ada jodoh... tgk la mggu dpn mcm mana...

tp, aku lak ada mslh koz ari ahad aku kene ge ceramah 4 lesen...

aish....

ari 2 aku bkk fb, kwn2 aku ckp yg kptsn spm mybe kuar 28.2.2011...

REALLLLYY??

JINCHA?

BO ?

NNNNNNNNOOOOOOOOOO

SSSSSEEEEEEERRRRRRRAAAAAAAMMMM GLER....

huhuhu... tkut seh...

benda yg risaukan aku ialah :

1. apa keputusan yg aku dpt ?

2. apa kos yg aku nak angkat ?

3. mcm mana kehidupan di pusat pengajian tinggi ?

4. blh kew aku sesuaikan diri aku dgn keadaan di sana nanti ?

5. tentang hubungan sosial... maklumlah, aku dr sek rendah sampai sek menengah, aku sek di sek yg makhluk2 nya semua sama jantina ngan aku.... a.k.a. perempuan...

MAMA TTTTTTTTTTTOOOOOOOOOLLLLLLLLONGGG!!!

No comments: