Tuesday, December 20, 2011

New~



hye...
hahaha....
perasan x blog aku dah berubah...
walauwei,,,
terima kasih lah kpd blog adibah hanani a.k.a arahmatangin koz tlh memberi petunjuk r membuka kan pintu ati aku 4 update blog aku...
x silap aku, almost 1 year jgk lah aku x tkr widget2 kat sidebar aku n 4 templte aku pun, aku pkai belasah jew tkr...
lg2 sejak aku msk maktab...
jadual yg ketat bila aku bergelar student sana, membataskan aku 4 jd 'kreatif' utk memperbaharui blog aku nie....
hahaha...
mesti ada org, kalo bace blog aku nie ckp, "ek eleh update blog pun nak kecoh kew?" n jwpan dr aku ialah "ada aku kisah?"...hehehe (jgn marah)
aku bkn apa lah, 4 jam aku ambik masa nak mengupdate aku punya blog nie...
jam kat notebook aku pun dah menunjukkan 4am...
wah...
jd burung hantu lah gamak nyew....
aku bkn apa lah, just nak melepaskan tension...
knpa?
family members aku (mama, abh n adik aku yg 2nd) bergilir2 msk ospital... aish~
btw, i think i need to go to sleep....
4 today, i'll post music video from BOYFRIEND-I'LL BE THERE
enjoy d music video n gudnite (r should i say gudmorning?) hahaha~~
anyeong....

No comments: